Coach Evelina Sepänmaa summerar Josef – Skiteams läger i Sundsvall..

Summering utav Josef – Skiteam

Helgens klickare: Oscar Åkerström
Helgens nässpray: Simon Mahler
Helgens norrlänning: Fredrik Jensen Olofsson
Helgens skämt: Johan Jensen Olofsson
Helgens goda gärning: Josef – Skiteam

Trots deras vurpor, nya skidor, tighta outfits så har humöret aldrig svikit.
Jag har haft en köng helg, nått jag verkligen inte trodde då det enda jag visste om dessa grabbar var att de var blåbär, nybörjare delux och skåningar.
Dessutom tyckte jag att de måste vara skvatt galen då de väljer att åka från Helsingborg till Sundsvall för att få åka längdskidor i tre dagar.

Men tack JOSEF skiteam för alla skratt, galna upptåg, prakt vurpor och dåliga skämt. Jag har haft en kanon helg.

Så summa summarum:
Dra mig baklänges vilka härliga skidåkare ni är!

/Coach Evelina Sepänmaa

Coach Evelina Sepänmaa med Josef Skiteam

Coach Evelina Sepänmaa med Josef Skiteam

Leave a Reply

